Tuesday, February 22, 2011

sebak

salam..

pada ketika ini..dadaku dihurung rindu yang sebak..
kadang2 terasa hambar..
mungkin juga pada zahirnya aku terlalu sakit pabila melihatnya..
tapi percayalah..ketika ini...aku sangat setia menantimu..
walau kutahu...aku tidak patut berbuat begitu...
tapi aku terlalu sayang padamu..

kaseh..
andai benar kau tidak melupakan aku....aku juga begitu..
tapi andai sebaliknya jangkaan aku...aku pasrah...
mana mungkin akan aku paut jiwamu dengan paksaan...
aku mahu kau dalam keadaan rela..
walau kutahu ia menyakitkan..tapi aku rela lepaskan..
kerna kau bukan milikku lagi..

kaseh...
andai kau mengerti bahasa hati ini..
jangan kau simpati padaku...
aku x minta itu...
tapi yang aku minta...
kau bacalah tulisan hati ini dengan akalmu...

menyayangimu....,
affuan

No comments: