Monday, February 28, 2011

Introduction To Holiday

wink2!! ;)
salam alaik..
CFS IIUM PJ and Nilai skang neh cuti...

SIAPA YANG TAK SUKA CUTI???
sila ketuk kepala sendiri...
selepas lebih kurang 2 tahun aku di CFS...
1st year aku di Petaling Jaya
2nd year di Nilai..
kini aku sedang bercuti sehingga bulan September...lama kan?jgn jeles....
pergh!!!sangat adventure...
waktu kat PJ aku baru nak kenal dunia universiti...
banyak la dugaan sampai tukaq program..
dulu aku ni budak Nursing..
pastu tukaq Human Sciences...tu yang p Nilai tu..
malas aku nak cita pebezaan cara hidup Nilai dan PJ..
Beza?? Memang Berbeza!!!heheh
kawan2 tukaq..
bilik pon suda tukaq..
yang x tukaq??hanya 2..

1. persatuan yang banyak membantu aku.. Alhamdu lillah
2. milik siapakah hati ini????(yang tu x tukaq....heheh)

Perpisahan??yess...sangat sedih..
tapi kesedihan ni x sama macam mana aku sedih waktu aku nak pindah kampus Nilai...
pergh!!!rasa mcm x patot tinggal PJ tu...=,="
tapi demi cita2...aku sanggup :)

cuti ni aku harap..
aku dapat blajaq skill memasak,menjahit dan drifting..(tipu saja)
ok...that's the intro...:)

adios!chow chin chow!!

No comments: