Friday, October 1, 2010

my twin???



tutorial untuk anda..CRITICAL THINKING!!
sila perhatikan gambar dibawah dengan teliti...


macam sapa ek dia ni???


ouh...dia pelajar UTHM..mungkin juga pernah belajar menari??

walaa!!!

sila perhatikan baek2..
hehehehe...
ramai yang cakap...
lelaki di atas itu....mukanya serupa dengan saya...
betol x???

pada mulanya...
saya hnya mendengar org mengejek saya saja..
kata kawan saya....
perangai lelaki n yang agak 'gila-gila' sama mcm saya..
gayanya bercakap pon...
tapi...sorry....saya tak dpt nak menilainya sebab tapenah jumpa...hehehee

saya juga mendengar cerita kawan...
lelaki ini turut diejek dengan nama saya sewaktu dia belajar di Matrik Penang...wahahaha...
mesti lelaki ini juga pening...mgkin dlm pemikirannya...

"tah minah mana plak sama ngan muka aku yang hensem n"

ngeee...
berbalik pada fizikal rupa paras lelaki ini...
pada mulanya..SAYA tak mempercayai jugak
adanya LELAKI..bukan perempuan serupa dengan aku..
tetapi stelah kawan aku di UIA PJ a.k.a. kawan kepada lelaki ini jugak tunjuk gambar lelaki ini di kelas BIOLOGY...walaaa!!
maka aku terus terdiam...wahahaha..
(sekali imbas ada jgak la sama)
padahal aku rasa org konpius ja...xsama mana pon...hehehe..
budak kelas aku pon terus gelakkan aku..
depa kata....Affuan dlm versi LELAKI..agak kuang asam ya disitu...
lelaki..lelaki,,,heheh;))
nama lelaki ini ialah SYED IZZAT..
saling x mengenali...wahahah...

actually tutorial ini utuk sesiapa yang pernah jumpa aku atau cam muka aku ja..kalau tak penah jumpa..x dapat nak nilai...hehehe..

inilah hasil penulisan sesorang yang sedang boring...harap maaf semua...

MY TWIN????

tq,,

p/s:tutorial yang sengal...;)




8 comments:

"Make Your Own Words" ™ said...

wow ada twin...hahaha
hbat2..
ni twin ke brapa??

afuan shah said...

aku baru sedaq..n yag pertama la man..

..aei.. said...

haha.. mmg sma la muka ang ngan syed izzat tuh... haha.. twin2.. ^_^

afuan shah said...

ya ka beb??hahaha..
tp kalau betol aku laki..aku ensem g kan beb??

kyra jafril said...

hahahaha..bf ak..huuuuuuuu!!!affuann!!!!!

afuan shah said...

walaa!!bangga hg noh..yezza..tq2...

"Make Your Own Words" ™ said...

hahaha..ok la tu yg prtma..
ak dh rmai org dh yg jd twin ak..

afuan shah said...

hahahah..dia la..hg kan fames...aku baru ja jmpa ni..semangat sket la..even x sama pon..stakat kening yang sama 2..
no prob la..hahaha