Thursday, November 25, 2010

BZ but DELAY

salam alik..aku baru sudah hantar emel...

BZ gila bulan november ni..aku rasa cam nak pengsan pon ada.
membuatkan esaimen aku DELAY lagi dan segala personal matter aku delay and delay lagi..
paling x tahan..bila delay...aku SAKIT la..
sakit physically n mentally totured.

actualy tingin nak p youth awareness campaign kat PJ 2..tp BZ again.
takpa2..tadak rezki..

aku dan dia..BZ..hahahha..apakah??
benda apa yg aku nak merapu dlm entry kali ni?
lantak la..

apa2 pon segala yg aku alami sekarang mgkin permulaan yg baek untuk aku berganjak ke MAIN CAMPUS thun depan..insyaAllah.
paling penting! TIME MANEGEMENT and FOOD MANAGEMENT..
ada yg dah panggil aku
SEKEPING

SKELETON

KURUS KERING

apa2 lah..betol la kot..sepatotnya berat aku minimum 45kg tp aku 39kg..semakin kurang dr aku form 5 dulu rasanya.

hujung minggu ni akan diBZkan membuat esaimen yg terDELAY.
nak p cari WORLD MAP  lagi..tatau kat mana..
ada map test..minggu depan ada BMW(Basic Academic Writing) and PSYCHE quizzes..
nak hantar notes on Contemporary Issue termasuklah Ottoman Empire..

ok...sangat2 kepenatan...
aku chow dulu..
pada sapa2 yg mempunyai naseb yang sama.tabahkan hati anda...
eklaskan diri walau eklas tak dapat dilihat dengan mata kasar..inshaAllah..