Tuesday, November 30, 2010

REPORTED...30TH NOVEMBER 2010

SALAM..
waktu aku menaip entry ni terasa amat x terurus..tudung dh senget benget..oily face...sgt x chumil...huhu
dr pukul 10 pg tdi x balik bilik lagi...berkejar kejar kesana kemari..rasa cm nak pengsan..
kaki mcm nak tercabut dah ni..
esok quiz psyche rasa cm tadak papa pon..padahal esok 1st quiz untuk sem ni...

nak tidoq ja rasa hati...
sikit lagi nak pengsan...
CC yg aku masuk ni dh boring tgk muka aku even depa sebenaqnya sonok...income masuk n aku adalah customer tetap mereka.haha

ok..aku dh strat merapu sebab terlalu penat..
ok...nak siapkan report program nak kasi kat LSTAD plak esok lusa..tadaaa...

2 comments:

si pujangga said...

sempat lagik.. alahai affuan...

Afuan Shah said...

sempatkan diri ja putra...
kang rindu nak menaip...huhu