Saturday, April 9, 2011

Hang...

Assalamualaikum..
Hang...aku mintak maaf..
aku harap hang tabah
aku harap hang kuat
aku harap jadik apa2 pon ...hang ingat satu benda...

"Sebesaq-besaq bala bila sampai ujian, dia x boleh sabaq"

Semua orang nak hang berjaya..
hang sendiri pon nak mencapai cita2 kan..??
kalau mak ayah hang marah atau ranap segala harapan depa...mintak maaf kat depa..
mintak restu dari depa...

aku tau hang kuat...
hang kena ubah cara hang...cuba buat planner pas ni..
memang hang akan kata,

"hang buleh sembang la afuan..bukan kena kat hg..masalah ni bukan hang yang tanggung"

tapi aku nak hang tau...tu ja yang mampu aku buat...xkan aku nak menyamaq jadik diri hang plak kan..huhu..

jadik..tu ja buat kali ni...apa2 masalah buleh mai crita kat aku...aku sayang kat hang dan aku tau hang sayang kat aku...*perasan*

salam...

lawa x??aku buat sendiri =.="









Loading...

10 comments:

Make Your Own Words™ said...

kenapa lak ni???

afuan shah said...

entah la man...susahnya keadaan dia..

Make Your Own Words™ said...

msj la aku...

cacing said...

nak nasihat orang kadang2 susah gak, kang dengan selumber dia balas... "bukan hang yang kena masalah ni, cakap senang la" ... time tu rasa nak fire je...

afuan shah said...

betoi cacing..tp tu ja kita mampu..kadang2 kea pakai psyche...hehehhehe...

syazee said...

afuan kn kuat!:)

DATO MUDA NIZAR said...

hmm,..lau aku dulu bole lalui,..nape tidak dye,..cuba habaq lagu tuh kt dy,...aku pon masalah lagu dy gak dulu,..nk wat mcm na,...bnda dah nk jd,..kna laa trima an,..apa yg penting,..usaha xputus2,...huhu

afuan shah said...

@syazee : hek hang la..hahah!!

@nizar : betoi tu..entah la..aku kesian kat dia...kalau aku pon..bole pengsan

dato muda nizar said...

hmm,..tp mcm mana p0n,..kita harap dia sabaq naa,...lau aku p0n di tempat dia,ase xsyok ugak,..huhu

afuan shah said...

inshaAllah...aku mampu doakan ja..nk belitiaq panjang pon buat apa kan...i cn just give him space.. best for him always the best for me.