Wednesday, April 27, 2011

Waktu aku Budak Kecik (Part 2)

Sambungan... dr entry ini jeng3

3. Rounders... (permainan yg sgt disukai oleh nub dan cik itam manis)

sapa tak penah maen benda ni memang rugi gila babeng wa ckp lu...
kalau aku, bola yg digunakan ialah bola tenis bapak aku sampai habes(sebab asyik hilang). ya aku tau, biasanya org pakai bola lisut kan?? lantak la..janji bola..haha...pastu pemukul bola tu ayah aku buat sendiri..cari la kayu apa2 pon.. biasanya aku maen ngan budak besaq, so..asyik dibuli..sebab tu x terer sampai sekarang...padan muka...


ehsan dr mr google..

ni yang kalau betul2 skema iku la..haha..aku maen bedal ja...

part paling best..lari buat pusingan..pergh!! lagi best kalau bola tu masuk longkang ka..memang sedap aku tawaf...woohaa!


4. Tudung botol a.k.a "tudung menet" . yang ni dato' suka...haha


permainan ni memerlukan 'accuracy'...kalau hampa power men jentik2..pergh!memang mantap lah...mcm biasa..aku x terer sgt men benda ni...nak cari tudung menet ni bukan senang..kena p kedai minum ayaq soda botoi kaca tu dulu..minum sepuluh botoi untuk dptkan 10 tudung menet..hahahha*aku tipu

sapa tapenah nmpak "tudung menet"??

gaya mau ada!!hak3


yezza...bnyak lagi permainan yg aku nak ingatkan hampa...seperti..men 'tarik upih'..best kan?ngee~~
okeh...tpi biasalah...cukup sekadar 2 permainan

apa2..bole komen..gracias...te amo..:)
Loading...

11 comments:

shada wentz said...

haha. tu la kan? permainan dulu mmg terbaek!

skrg tak mcm dulu dah =..=

p/s; aku tak penah maen rounders!

cacing said...

rounders! memang syok... kalo dapat pukul memang leh sampai 1kilometer... hahahhahahah

Mar said...

la awat dua ja,..hak3,,buat versi zaman budk lain plak.

aliarosli said...

hahhahhhaha, rounders

best, lagi-lagi kalau jauh

memang lagi best pusing, sampai dorang geram

hahhahhahahha

afuan shah said...

@shada :cait!!mcm lawak ja tapeah men..rugi besaq!!

@cacing : power ah cacing..bab memukul aku manusia lemah..

@mar : bukan ada org nak baca sgt.hahahha...slow2 la der..

@aliarosli :betul3!!HAHAHAHA!!

PendekarPetai said...

uuhhh sgt memori!! terbek.... hehe

Belalang Hijau said...

nostalgianya membaca entry nih...ada gak main permainan2 ni dulu...layan!!! :)

afuan shah said...

@ pendekar petai n belalang hijau : hahahaha..kan2??sonok wooo :)

dato muda nizar said...

hahhaa,....bole jadi duta tudung menet nie,..ahakz!!

dato muda nizar said...

hahhaa,....bole jadi duta tudung menet nie,..ahakz!!

afuan shah said...

perasan!