Tuesday, May 10, 2011

Penat

Salam..
dah selasa hari ni...
semalam x p kerja..
hari ni pon...
memang tu company bapak aku ada share 50%
haha..

gila x best kerja..
sumpah belajaq best lagi..
penat kot..
dah la asyik kena "usha pelik" ja ngan org kat opis...
nama aku pon depa tak ingat..
pastu kena marah2 plak..
*lantak la kalau hampa pkiaq aku x matured...penat okeh..

dah la aku x dapat gaji..
alaun RM 300 ja..
memang la aku kanak2 ribena..
duet buat beli cekelat..

tp pkiaq balik pasal nak masuk UIAM Gombak t...
pakai bnyak duet..aku sebolehnya tanak la pinjam duet peterpan (PTPTN)
try nak mintak biasiswa..inshaAllah kalau dapat..
member aku dah dapat biasiswa New Straits Times kot..jeles plak..

uhhh..penatnya...
siksanya nak cari duet..
tp belajaq pon pakai duet..
ingat nak kerja tempat laen lah..
korban lagi...

Loading...

1 comment:

shereena said...

sabo2..tapi mmg betul..belaja lagi best dr keje..hurm..gud luck^^