Thursday, July 21, 2011

Jenis dia bila terasa hati atau kena marah...

salam alaik..

kepada :

GOLONGAN BERUSIA

dengan golongan ni biasanya dia kena marah la..tapi bila dia kena marah, maka dia terasa hati dan marah jugak sikit.
Sapa suka kena marah?? bagtahu aku...haha
ok...dia bila terasa, dia tak kan tengok muka orang tu jika orang tu cuba nak explain kenapa dia buat macam tu...contohnya orag tu marah2 melawak ja...ahhhaiii...nak buat macam mana, dia nak terasa jugak.
So, dia TAKKAN TENGOK MUKA ORANG TU. Dia tak bermaksud nak jadi kurang ajar pon, tapi dia risau air matanya akan mengalir. malu la kalau menangis depan orang kan?? haaaa...
Dan juga, bila orang yang buat dia terasa, dia akan diam. Jawab pon macam taknak jawab. Sila jangan paksa dia untuk bercakap..anda takkan faham sebab dia akan bercakap sambil nangis..hahahah..kesian.

GOLONGAN MUDA

Untuk golongan ni pula,
Dia ni selalu marah orang...hahaha..
Sebab golongan muda ni selalu bikin dia panas!!
Maka..kata2 yang 'sedap' lah yang akan disajikan..huhu
tapi kan...kalau golongan ni marah dia...welll!! dia akan diam..
Kalau dalam phone kena marah..jangan harap dia akan jawab apa2 soalan dr org yang marah dia tu...
ngada2 kan dia?? ya lah...dia terasa..apa boleh buat..pastu dia akan nanges....macam biasa lah..hahaha..
untuk pengetahuan semua..dia ni tak cukup matang lagi...hoho~

TAPI
percayalah..jenis dia, dia marah tak lama..
buat la apa pon kat dia...dia akan tak cakap dengan orang yg marah dia dan tak tengok orang yang marah dia paling lama 2 hari...
tapi dia senang maafkan orang..selepas sejam dia terasa hati dan nangis2, terus dia maafkan..
haaaa....memafkan lebih baek kan..

p/s : aku rasa sama ja jenis dia bila terasa hati atau kena marah dengan 2 golongan ni..hahaha


Loading...

2 comments:

ıʇɐʎɐpıɥ lnɹnu said...

oo..org muda memang macam tu rupanya.i thought i was only me..huhu

Afuan Shah said...

hahahaha...ya lah kot..saya pon taktau..'dia' ni la mcm tu..huhu