Friday, August 19, 2011

Berkongsi Rasa

Salam alaik. #19 Ramadhan

ahaaa..lama tak buat entry baru.
So, harini mari berkongsi rasa dengan saya~

Apa yang menyebabkan anda membuat pengakuan 'seseorang' itu ialah seseorang yg paling istimewa untuk awak semua??

sebab dia memahami awak?
sebab dia mencintai awak? (wekkkk!!)
sebab dia selalu buat awak tersenyum?
sebab dia selalu buat awak bahagia??

Eh, betul ka? awak benar-benar tahu maksud bahagia? ^^
Secara personal, BAHAGIA ialah berkongsi rasa

kongsi rasa menyampah
kongsi rasa geram
kongsi rasa baran
kongsi rasa cemburu
kongsi SEMUA rasa
dan tidak semestinya rasa 'seronok' sahaja.

bila awak-awak semua kongsi rasa ini, barulah bahagia itu akan datang dan anda akan saling menghargai kerana bukan calang-calang orang yang dapat berkongsi semua rasa dengan awak. Percayalah.



Mungkin anda kurang fahan dengan kaedah BERKONGSI RASA ini. Tapi setelah anda berjumpa dengan Mr Right atau Princess.. anda akan tersenyum :) Bila?? ouh...di luar bidang saya :)
Dan disetiap badai yang menimpa pada hari ini, ingatlah, disitulah kekuatan akan terbina.

Selamat Berpuasa !!



Loading...

7 comments:

SoLy SoLicious said...

perghh..bermadah bagai jugak dia ni... dah jadik dr cinta die ni...

Luqeem™ said...

aku tak faham cinta2 ni..huhu

Mar said...

affuan si doktor cinta,..dulu2 jadi nurse xmaw,..:)

My Name is Mar said...

Errrr... Amenda ler yang kau mengarut nih-_-"

Intan Aina said...

ye..berkongsi semua rasa..
waktu senang & susah..
moga bertemu bahagia itu..

Afuan Shah said...

@Soly : haha...mana boleh...dr psychology bole la...^^

@Luqeem : woha! xpaham sudaa..

@Mardziah : hahah...tamaw lah!

@Mar : aku mmg suka ngarut..:P

@intan : aminnn..inshaAllah :)

Unknown said...

di sentiasa buat aku senang..buat aku ingat akan tuhan