Monday, August 22, 2011

Gajiku~Pemergianmu~

Salam alaik. #22 Ramadhan

Ayahku pulang dari kerja lepastu bagi tahu bos aku dah kasi gaji.
RM850. esok aku cashkan ok.
alahaaiii..aku bajet bos aku nak kasi sekali duet raya cukup RM1000..hahaha
apakan daya...aku hanya kuli~~wuu~

esok..nak bank in entrance fee UIAM Gombak = RM310
top up duet spect baru = RM200

alih2...RM850 tinggal 2 ringgit sengah ja nanti..
apalah naseb..
tu la hampa ni...
waktu ada duet beriban2 takmau simpan...joli sana sini~

la ni nak buat apa??

senyum..tak perlu kata apa-apa


ngeh3...
ahaaai duet...kusangkakan ku bisa berjoli lagi denganmu..
apakan daya hamba...dulu menjoli tak ingat nak simpan...


p/s : wuuu..mintak maaf semua..tak dapat nak blogwalking lebat2 sebab buat kueh raya...


Loading...

8 comments:

Luqeem™ said...

rajin dia bershopping..hehe

blanja la aku! :P

Afuan Shah said...

hahaha..shopping kebenda man??hahha..shhhhh

hg la balanja burger kat aku :)

intan said...

mai akak bagi duet raya..
tp sikit je lah..
banyak buat kuih raya.. akak x start lg ni..

Afuan Shah said...

wahahaha..!!
Serius k kak??
nak jugakk!!wwuhuuu~
bnyak la sgt...
nak beli mahal sgt kak

JIJI YU said...

bila takdak baru ingt nak menyimpan

SoLy SoLicious said...

hamboi... ptut la lame xnmpak.. sebuk bebenor ha buat kuih raya ...

My Name is Mar said...

aku pun tengah kopak-_-"
Gaji habis mcm tu je..

Afuan Shah said...

@JIJI YU : tahu xpa..teruk kot

@Soly :hahahha..sibuk la sgt..dah mcm dpt tempahan :P

@My Name is MAr :aku memang kopak habis..muflis