Tuesday, August 2, 2011

eh..eh...Awak la..

Salam alaik.. 2 Ramadhan
puasa lagi aku hari ini.

Ramadhan memang betul-betul menguji kesabaran..
Sebelum gerak ke office tadi, aku macam dah bertekad takmau mai kerja dah. *penat*
macam orag lain tak kerja pulak kan?
ni semua sebab kena pi kerja naek bas, so kena bangun awal sebab bas tak tentu.
dan aku sangat mengantuk.macam budak-budak..tahniah afuan!!



"eh..ehh...dia la"

"eh..budak yang selalu balik kerja tunggu bas dengan aku"

"tersipu-sipu malu"

"ouh...rumah awak kat sini rupanya"

"haa..kat sini lah rumah I"

"waaaa..jodohnya kita"
"hehe..eh2, harini awak x pakai tudung belit-belit dah ke?"

"tak..harini kite pakai tudung bawal je..comel gak an?"

"erk??ok la...hihi.."


bas berhenti

"jom lintas jalan sesame"

"jom2"

"oklah..saya p kerja dulu ok"

"ok..balik kerja bole jumpa lagi"

berpisah

hahahahah...dialog kat atas tu semua aku reka sediri.. aku terjumpa seorang perempuan yang selalu tunggu bas waktu balik kerja..tak sangka nak pi kerja pon naek bas sekali..haha..selamat berkenalan..*tapi dia jarang senyum =.="

Kesimpulannya...marilah kita bersabar dengan kerenah manusia dalam bulan yang mulia ini.hoho




p/s : aku perempuan straight..sekian
p/s 2 : nawal addina...saya tak tiru awak kan? hihi.btw...admire all you conversation entry ;)


Loading...

22 comments:

Luqeem™ said...

sabar je la..heee...comel dak bdak tu??hehe

Afuan Shah said...

hahaha..comel gak..sebab tu aku selalu gak usha..muka cm member aku..dia suka buat2 tak tahu bila aku usha dia...hahahha
*dah mcm lelaki pulak aku =.="

intan said...

nice conversation entry.

sabar la bebanyak klu nek bas..
akak g keje kena naik 2 buah bas..

Afuan Shah said...

hahahaha...
tq kak..

2 buah bas kak??
kalau saya pengsan terus..kak dpt gaji terus beli keta..haha

azam said...

usaha lebih sikit.....nanti dikebas orang....hehehe

Afuan Shah said...

@azam : aiiii...dia pempuan la...sy pon pempuan...xkan kot..

Bittersweet said...

ejaih sket num tepon bdk tu kat aku.haha

Afuan Shah said...

@Bittersweet : cait!bgtahu kak hani!

Lilynn Sazlin said...

awk straight yer? tp conversation tu menimbulkan syak. hahahaa. btw. im folowing ur blog :)

Rain said...

haha.. ayat dh mcm laki..



meh rain check tgk. straight x .


haha*gurau je yunk

kisah cik paro said...

Best apa pg keje nai bas..
cuma terkejar2 sikitla..
takot tertinggl bas kan..

abah khalisha said...

leh lah kenalkan dengan abah..abah ada 3 kosong lg ni.hehhe

Afuan Shah said...

@Lilynn Sazlin :hahahah..ni namanya monolog ngada2 taek kambing..hihi..bosan punya pasal..

@ Rain : amboi...hahah

@kisah cik paro : ha la..best la sgt...puasa2 ni kurang best la awak...hahah

@abah khalisha : weee~~gtau mama khalisha!

Sufy said...

thanx for droppping by..haha, kalo dah kenal2 boley jadi besfren tuh

Orang Kampung said...

haha.. jarang senyum lak..slalu jumpa tu, bleh jdi kwn baik la nnti..

Afuan Shah said...

@Sufy : sama2...:)
besfren eh??ok gak an..kalau dia nak la kawan ngan manusia ni..hhi

@Orang Kampung : tu lah pasal..adooyaii..mungkin dia memang jenis gitu kot..tp saya malu la..

RepublicAku said...

adoi aku ingatkan kau ni lelaki lah...keh3

ZORA said...

sabor je la..hahaha...:P

Afuan Shah said...

@RepublicAku : hahahah..pon bole..ramai pk gitu...hahahah..men2 ja..

@ZORA : wink!;)

SoLy SoLicious said...

hahahaha.........
bwak2 la besabow ha....byk org , byk ragam

Afuan Shah said...

hahahha..sabau la ni cik soly...
tengah posa ni..saya pon penat nak senyum??haha..bole pulak

intan said...

a'ah 2buah bas..seblm 2 naik lrt.. fuh..penat2..last2 tido dlm bas..haha..
ye mmg nk beli keta tp lesan x de lg..haha..~