Thursday, August 25, 2011

khamis yang spontan #1

Salam alaik. #25 Ramadhan

Tiba-tiba tadi aku nampak status member aku yang meng'quote' kan ayat-ayat terbaek Maria Elena. Alaa, yang pasal hijabers tu.

Tiba-tiba aku terfikir, kenapa sebelum ni kita dok dengar ceramah, bukak youtube pasal aurat kita tak terkesan pon. (maksud aku kepada yang tak terkesan la, contohnya aku)

Tiba-tiba baru aku teringat, writing is an art of Psychology.

Tiba-tiba baru aku terfikir, writing is an art of Communication.

Tiba-tiba aku rasa, Writing may influence readers :)

Tiba-tiba aku rasa, bloggers have their own creativity and they can also influence people indirectly !

Tiba-tiba aku rasa, wow!! aku pon seorang blogger :)

Tiba-tiba aku rasa..ok...perasannya aku. sekian.



p/s : Selamat HAri Raya Aidilfitri. Maaf Zahir Batin
p/s 2 : Tqvmlove Cik Soly for the very first card raya for this year :)



Loading...

8 comments:

farah hanim said...

writing will expressed our inspiration :D
cewahh
nak gk ckp org pth.hahaaa
:D

intan said...

writing is an art of Psychology
writing can influence people

kan ke mata pena itu lebih tajam dari mata pedang..

sbb 2 kena jaga setiap penulisan kita.. peringatan tuk diri sendiri jgk..

btw selamat hari raya.. ampun maaf dipinta =)
p/s duit raya ti akak bagi..

i am S!L4H.. said...

hehe
ok la tuhh

En. W said...

papan kekunci lebih tajam daripada mata pena :D

Luqeem™ said...

haha..aku suka dengan psycology bila bermain dgn ayat utk motivate others..

SoLy SoLicious said...

menulis itu terapi.. :)

Alhamdulillah kad dah selamat sampai :)

RepublicAku said...

menulis itu kadang2 boleh jadi gila juga tahu...keh3

Afuan Shah said...

ngeeeeeeeeeeee~~tenkiu semua :)